top of page

Zwroty biletów

  • Dawid Chybalski
  • 19 sty
  • 1 minut(y) czytania

  • Widzom zawierającym umowę z operatorem sprzedaży biletów Kicket.com Sp. z.o.o. zarówno w kasie Sceny Metro jak i za pośrednictwem Internetu, przy zakupie biletów indywidualnych oraz grupowych, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

  • Zwroty biletów będą dokonywane tylko i wyłącznie w przypadku odwołanego wydarzenia po okazaniu paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Wówczas, w przypadku dokonywania płatności kartą płatniczą – do zwrotu niezbędna jest ta sama karta płatnicza.

  • Przebukowanie zakupionych biletów jest możliwe najpóźniej na 14 dni przed terminem wydarzenia, na które zostały wykupione bilety. Przeniesienia można dokonać tylko raz, na miejsca w cenie odpowiadającej cenie pierwotnych biletów.

  • Nie ma możliwości przebukowania biletów, które zostały zakupione przy użyciu kodu rabatowego oraz vouchera.

Scena Metro

powered by

Fundacja Nieco Kultury

Nasza lokalizacja

Stacja Metra Bródno, lok. 1050,
03-242 Warszawa

Nieco Kultury Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16
02-013 Warszawa

Fundacja Nieco Kultury
ul. Lindleya 16
02-013 Warszawa

Kontakt

tel. (+48) 534 372 994
biuro@scenametro.pl

Kasa Sceny Metro:
tel. (+48) 534 372 994
kasa@scenametro.pl

Kicket

Organizacja eventu:
tel. (+48) 534 372 994
biuro@scenametro.pl

Współpraca i media:
tel. (+48) 534 372 994
biuro@scenametro.pl

© 2025 scenametro.pl 

bottom of page