Zwroty biletów
- Dawid Chybalski
- 19 sty
- 1 minut(y) czytania
Widzom zawierającym umowę z operatorem sprzedaży biletów Kicket.com Sp. z.o.o. zarówno w kasie Sceny Metro jak i za pośrednictwem Internetu, przy zakupie biletów indywidualnych oraz grupowych, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
Zwroty biletów będą dokonywane tylko i wyłącznie w przypadku odwołanego wydarzenia po okazaniu paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Wówczas, w przypadku dokonywania płatności kartą płatniczą – do zwrotu niezbędna jest ta sama karta płatnicza.
Przebukowanie zakupionych biletów jest możliwe najpóźniej na 14 dni przed terminem wydarzenia, na które zostały wykupione bilety. Przeniesienia można dokonać tylko raz, na miejsca w cenie odpowiadającej cenie pierwotnych biletów.
Nie ma możliwości przebukowania biletów, które zostały zakupione przy użyciu kodu rabatowego oraz vouchera.